اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

توزیع 300 پکیج بهداشتی به مناطق محروم و حاشیه‌نشین کوهدشت

مسؤول قرارگاه جهادی بهشت امام رضا(ع)در کوهدشت گفت: تاکنون 300 پکیج بهداشتی شامل الکل، مایع دستشویی و ماسک به مناطق محروم و حاشیه‌نشین شهر ارسال کردیم.

توزیع 300 پکیج بهداشتی به مناطق محروم و حاشیه‌نشین کوهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، احسان نصیری‌نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: 12 گروه از موسسات و گروه‌های جهادی که حدود 150 نفر هستند با تشکیل یک گروه جهادی واحد تمام معابر عمومی کوچه‌ها و شهر کوهدشت را به صورت کامل ضدعفونی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 300 پکیج بهداشتی شامل الکل، مایع دستشویی و ماسک به مناطق محروم و حاشیه‌نشین شهر ارسال کردیم.

مسؤول قرارگاه جهادی بهشت امام رضا(ع) در کوهدشت با بیان اینکه حدود ۵ هزار ماسک تا روز عید توسط کارگاه‌های مجوز دار تهیه شد، افزود: و با توجه به کمبود پارچه و مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک نتوانستیم ادامه دهیم.

نصیری‌نیا بیان داشت: سرکشی از بیمارهای کرونایی که نتیجه تست آنها مثبت اعلام شده‌ و در کوهدشت بستری هستند، در حال انجام است.

وی با اشاره به گندزدایی و ضدعفونی بخش مرکزی و روستاهای آن، تصریح کرد: کوهدشت برای ضدعفونی شدن به 8 قسمت تقسیم شده که توسط گروه‌های جهادی و گروه‌های مردمی انجام می‌شود.

مسؤول قرارگاه جهادی بهشت امام رضا(ع) در کوهدشت اظهار داشت: مشکلات عمده شهرستان کمبود ماسک بوده، ضمن اینکه گروه‌های جهادی با کمبود مواد ضدعفونی کننده رو به رو هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول